Gyakori kérdések

A Számlázó program a 4.5 verziótól minden nap első induláskor ellenőrzi azt, hogy van e friss verzió. Amennyiben van elérhető friss verzió, egy felugró ablakban ez megjelenik.
(A frissítést a Dolphin-update alkalmazással lehet elvégezni.)

A figyelmeztető ablak arról is ad információt, hogy a regisztrált felhasználónak van e érvényes jogszabálykövetési előfizetése vagy sem. 

Amennyiben az első induláskor az alábbi ablak fogadja: 

Akkor ez azt jelenti hogy van új verzió, de Ö nem rendelkezik jogszabálykövetési időszakkal.

Jogszabály követési időszakot az alábbi linkre kattintva tud vásárolni. 

Ügyfélkapu dolphin hu

Első bejelentkezéséhez - mivel még nincs ehhez az oldalhoz jelszava - az 'ÚJ JELSZÓT KÉREK' feliratra kattintva, a vásárláskor megadott e-mail címéhez tud új jelszót igényelni, melyet egy új emailben fog megkapni. Az oldalra belépve tudja ellenőrizni a kibocsátó adatait és adhatja le a személyre szabott frissítési rendelését. Kérhet segítséget a telepítésben, ezt a megrendelésnél külön tételként adhatja hozzá a frissítéshez.

A frissítés nem töröl semmilyen adatot!
Minden eddig berögzített adatnak meg kell maradnia frissítést követően.

Amennyiben azt tapasztalja, hogy nem jelennek meg a partner adatok számlakészítés közben,
akkor a Partner program frissítése, és a Partner program adatbázis frissítése nem sikerült.

Kérem ellenőrizze azt hogy a Dolphin-Contact Program a 1.1.399 vagy magasabb verziószámot mutatja-e.

Amennyiben nincsen kint az asztalon a Dolphin-Contact parancsikonja, akkor keresse a programot a számlázó program melletti könyvtárban
\Dolphin\Dolphin-contacts mappában
indítsa a dolphin-contacts.exe-t.
(Amennyiben induláskor a rendszer adatbázis frissítést jelez kérem nyomjon az Igen gombra, és frissítse a program adatbázisát.)
Ezt követően tudja ellenőrizni a verziószámot.
Hol található a verziószám

Természetesen a program tartalmazza a hatályos jogszabályoknak megfelelően a 2018 július 1-től érvényes adatszolgáltatási funkciót.

4.3 verzió a NAV 1.0 adatszolgáltatást támogatja

4.4 verzió a NAV 1.1 adatszolgáltatást támogatja

4.5 verzió a NAV 2.0 adatszolgáltatást támogatja

4.6 verzió a NAV 3.0 adatszolgáltatást támogatja

Természetesen a számlázó program rendelkezik "Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás" funkcióval.

Igen! Ennek két feltétele van: rendelkezzenek megfelelő számú licenc-cel és legyen technikailag megoldott, hogy a számítógépek közös adatbázist használnak. Ennek egyik módja lehet például adatbázis tárhely szolgáltatásunk igénybevétele

Igen! Ez biztonsági okokból van így. A nyomtatási kép, csak egy előnézet, ez még nem a végleges számla. A számlaszám csak a mentéskor kerül rá a számlára. Tehát előbb le kell menteni a számlát és azután nyomtatni.

Nem, a program frissítésének megrendelése opcionális. Kivétel, ha olyan jogszabályi változás lép életbe, amelynek lekövetése csak frissítésel lehetséges. Javasoljuk azonban, hogy mindig rendelkezzenek érvényes terméktámogatási csomaggal, amely nem csak a legfrissebb programverziót biztosítja, hanem ügyfélszolgálatunk rendelkezésre állását és a csomagban foglalt feltételek szerint ingyenes technikai támogatást is. Aktuális terméktámogatási ajánlatunkért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Számlázó progragramunk esetében a jogszabálykövetés 1 évig ingyenes, azon túl térítés ellenében van lehetőség a program frissítésére. Aktuális terméktámogatási ajánlatunkért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Számlázó programunkkal korlátlan devizanemben készíthet számlákat.

 

A programban lehetőség van az árfolyam kézi megadására, illetve meglévő internet kapcsolat esetén az MNB aktuális árfolyama egy kattintással automatikusan betölthető.

Igen. A számlakép bármikor módosítható az Önök igényei szerint. Hívja ügyfélszolgálatunkat és kollégáink készséggel segítenek a módosításban!

Igen. Az otusource kiegészítő modul telepítésével az ilyen jellegű, nagy mennyiségű számlák egyszerűen és gyorsan elkészíthetőek. Modulunkról itt olvashat bővebben. A részletekkel kapcsolatban javasoljuk vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Igen, a rendszer alkalmas hálózatos működésre, támogatja a több felhasználó együttes program használatát.

Automatikusan nem. A program felhasználójának kell gondoskodna a rendszeres mentésről. Ehhez, igény szerint kollégáink segítséget nyújtanak a vásárló rendszergazdájának, hogy az optimális mentési folyamatot megtervezhessék.

A rendszereink SQL adattárolási technológiával tárolják az adatokat, így adattároláskor nem lehet lassulást érzékelni. A lekérdezések elkészítésének sebessége, azonban függhet az adatok mennyiségétől.

Rendszereink vastag kliens megoldásban készülnek. Ez azt jelenti, hogy van egy kliens oldal amely a felhasználó gépén fut és van egy szerver oldal , amely futhat a felhasználó gépén, de futhat egy szerveren is. A rendszerünk kliens oldali része csak Windows-os környezetben fut Windows 7,8,10, Windows szerver 2008, 2012. A rendszer adatbázisai és és a kapcsolódó fájlok lehetnek Linuxos szerveren is.

Igen, ha megvannak a technikai feltételek az adatbázis eléréséhez akkor természetesen lehet. Ha nincs saját szerver, és szükséges a több telephelyről történő használat, akkor igen kedvező felételekkel tudunk biztosítani adatbázis tárhelyet. Szolgáltatásunkról bővebben itt olvashat. Fontos kiemelni, hogy ha az adatbázis egy külső "felhőben" van, akkor a programok használatához minden felhasználónál folyamatos internetkapcsolat szükséges.

Alapvetően két "felhős" megoldást lehet kialakítani a rendszereinkkel. Az első megoldásban csak az adatok vannak a felhőben és a felhasználó gépére telepítésre kerül a program kliens része. Ebben az esetben a program interneten keresztül éri el az adatokat a felhőben. Másik megoldás, hogy "Távoli asztalos" megoldásban a felhasználó csatlakozik egy központi távoli asztalos szerverhez és azon dologozva használja a rendszert. Ebben az esetben nem szükséges a program kliens oldali telepítése.